středa 13. dubna 2011

Floral..

I když to tak momentálně venku nevypadá, máme tu jaro, začíná se oteplovat, všude všechno kvete a s tím souvisí a hit letošního léta:)
Floral.. Miluju ten vzor ♥ 
Včera jsem se byla projít po krámech a samozřejmě, že jsem nemohla odolat a koupila jsem si tílko, jak jinak, než s tímto vzorem :D:P Mám z něj strašnou radost a už chci, aby nebylo venu tak ošklivě a já ho mohla ukazovat celýmu světu :D Pak jsem si ještě koupila kytičky (a mašličky) do vlasů, po kterejch už jsem dlouho toužila, páč obyčejný sponky už mě nebavily. Tak jsem si udělala radost :D

 Nejde tu o mě, nebo o to, jak ta fotka vypadá. Jde tu o tu kytičku. :P

Nejúžasnější kraťásky, musim je mít prostě !


2 komentáře:

  1. áááá ♥ miluju floral vzor )) krásná kytička, odkud ji máš? heeej a ty kraťasy! :O ty chci též ♥

    OdpovědětVymazat
  2. M: Já taky, na léto úplně úžasnej:))♥ Kytičku mam z Terranovy, byly k tomu ještě další sponky a mašličky;)) A ty kraťásky jsou prostě boží, jen jsem zatim u nás žádný takový neviděla:/:D

    OdpovědětVymazat