pátek 15. dubna 2011

School..

Zdravím slečny.. :)
Tak jak se máte? Já jsem ve škole.. Máme dvouhodinovku informatiky, takže se sem aspoň dostanu:) Asi před 10ti minutama jsem dopsala čtvrtletku z matiky, takže jsem vyklepaná ještě teď :D Ale Včera večer a ještě před hodinou mi s tim pomáhal J* , takže snad to nedopadne tak zle:) Aspoň 4ku prosím... ;D
Jinak, dneska pátek, takže před sebou máme víkend:) Co máte v plánu? :) Já ani nevim. první víkend asi po 100 letech co budu hodná holčička a večer nikam neporazim a budu doma :D Bohužel.. Jsem bez peněz ;D
Užívejte si zbytek dne, možná se tu ještě zastavim.. :)
xoxo, E.


2 komentáře:

  1. jé, ano. Samozřejmě, že spřátelím ! :) Jinak doufám, že ti ta čtvrtletka dopadne dobře ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky nedávno psala čtvrtletku a dala jsem jí na 1. :))
    A o víkend..? :D asi nákupy. ;D

    OdpovědětVymazat