sobota 16. dubna 2011

Sometimes, I feel like I'm in heaven.

Hey guys.. :)
Tak jak se máte? Co víkend?:)
Já dneska byla po tak strašně dlouhý době s H*, takže jsem si to fakt užila. Už mi chybělo to, jak se s nim vždycky celou dobu směju a vždycky si máme co říct:)
Kolem třetí se na mě vykašlal a jel sbírat ňáký kytky do školy :DD Tak jsem se rozhodla, že pro sebe jednou taky něco udělam a půjdu do fitka, když už tam má brácha tu službu. Bratříček miláček mi dělal trenéra a vypadalo to, jako by mě chtěl zabít :D Mam dojem, že se zítra nehnu :D Ale bavilo mě to, cítim se dobře, asi zítra zajdu znova:) Navečer jsem byla na chvilku u S*, abych se dozvěděla její žhavý novinky a teď koukám na Remember me a čekam, až za mnou přijede čumák:) Ňuňu :*

3 komentáře:

  1. Tyjoo, to já bych byla na fitko moc líná! =D
    Btw, sluší ti to! :)*

    OdpovědětVymazat
  2. To mě stačilo včerejší procestování dvou měst :D a stovky obchodů (nojo ;D tolik obchodů určitě ne .. :D), ale když to máš zadarmo, tak by mi to taky možná nevadilo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já dělám příjmačky na všechny školy, žj. Protože v Pardubickým kraji se dělají na všechny sš. :) A mám zdrávku, uměleckoprůmyslovou-reklamní a propagační činnost a potom veřejnosprávní činnost. Tak jen doufám, že aspoň jedny příjmačky udělám. :)
    Krásná fotkaa) a víkend byl super jen byl moc krátkej, ještě, že se jde do školy jen do středy .)))

    OdpovědětVymazat