středa 4. května 2011

Elis Studentka.


Včera po napsání posledního článku se kupodivu moje nálada docela vylepšila.. Přijel za mnou Honzík (J*), takže ani nešlo, abych měla špatnou náladu. najednou se ve mě projevil ten připitomnělej úsměv, kterej mam pokaždý, když jsem s nim, měla jsem strašně moc energie a strašně moc věcí, který jsem mu potřebovala říct, takže jsem za celou dobu nezavřela pusu. :D
Dneska docela povedenej den. S K* jsme zase trapčily :D Složily jsme tu nejperverznější básničko/písničku světa a vůbec se za to nestydíme :D A ceká třída si konečně uvědomila, jaký jsme žrouti :D je fajn, když nám o jedný přestávce přistanou na lavici 2 rohlíky a 3 housky :DD Abychom náhodou neměly hladík :DD
Po škole jsem musela odmítnout hospodu a pivo, a hned jsem šla domu, páč mam docela na spěch.. Zítra musim odevzdat půlroční seminárku(termín byl do 1. května, takže jsem to trošku prošvihla :D) a já ještě ani nevim, o čem budu psát. Musí to bejt něco z našeho oboru, takže jsem zvědavá, jak udělam seminárku na 10 stránek o něčem, čemu naprosto nerozumim :D J* mi poradil ňákou firmu a Kubík řikal, že mi udělá prezentaci, takže aspoň že tak :D Ještě že já je mam:)
Btw, dneska jsem dostala 1- z matiky, což se propadajícímu člověkovi jako jsem já, opravdu dost hodí :D Hahááá, jsem frajer:)
No nic, musim jít na tu "makat", tak mi držte palce, ať to zvládnu. :D
xoxo, E.

4 komentáře:

  1. ježiš. kdo vás nutí dělat seminárky? :D
    My měli udělat jenom angličtinu a nějaká srovnávací ročníkovka z informatiky-praxe :D

    OdpovědětVymazat
  2. KULÍŠKOVÁ? a já myslela, že ta je hodná :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Chudáčku,, :D Já se jak hovado šprtám nějakou debilní básničku co vůbec nechápu? :D Zbít Landu, !

    OdpovědětVymazat
  4. začínám to nesnášet !! už asi 2 hodiny si řikám, že se to naučím a pořád se k tomu nějak nemám :D

    OdpovědětVymazat