čtvrtek 5. května 2011

Odpouštím, ale nezapomínám.


Ano, sice nemám obyčejný blog.cz a mám blogspot, ale koho to zajímá? Někdy ty téma týdne na blogu jsou krapet nezajímavý, ale zrovna teď je to téma, o kterém by se dalo spekulovat hodiny. Tak jsem si řekla, proč bych o tom taky nemohla napsat článek jako spoustu dalších blogerek? Takže pokud se chcete dozvědět něco o mém názoru na Nevěru, tak více v celém článku.. :)


Nevěra je všude kolem nás. Už vás někdy někdo podved, nebo vy jeho? Jaký jste z toho měli pocit? Odpustili jste, nebo jste to ukončili?
Já osobně nikdy nikoho nepodvedla, ani nebyla podvedená (nebo o tom aspoň nevim).. Byla jsem jen taková ta "třetí", co se dá říct, že vztah ničí. Asi neni výmluva to, že jsem byla ještě nedozrálá a blbá, ale stalo se. Každá z nás se hold někdy zamiluje do toho nesprávnýho a udělala by vše pro to, aby ho dostala.
Odpustit nevěru, nebo ne? Toť otázka, na kterou neumim odpovědět. Asi bych řekla, záleží na okolnostech.
Je rozdíl v tom, když kluk(holka) podvede jednou, přizná to, uvědomí si svojí chybu a chce to napravit a v tom, když někdo podvádí pravidelně, dlouhodobě, zatlouká, lže, svojí chybu nikdy nepřizná a vyloženě si to užívá. Když opravdu milujete, snesli byste pro toho druhýho modrý z nebe, takže to většinou znamená, že (i když to bolí) hodně lidí nevěru odpouští a řekla bych, že v hodně případech je to dobře. Proč kvůli jedný chybě zahazovat něco, co tak strašně milujete? myslim si, že každý má právo na to, dostat druhou šanci.
Co se nevěry týče, tak nevim, jestli se řídit rčením "Udělal to jednou, udělá to znova" , nebo "Chybama se člověk učí" .. Každopádně já doufám, že mě nevěra v nejbližší (i tý nejdelší) době nepotká a budu si šťastně žít dál. A to samý přeju i vám samozřejmě ! :)
xoxo, E.

5 komentářů:

  1. Doufám, že mě nikdy nic takového nepotká a ani bych to nikomu nepřála.Je těžké se rozhodnout, jestli tomu druhému dát druhou šanci, nebo ne. Asi záleží na okolnostích, ale já bych to asi neskousla, zvlášť kdyby mě podváděl dlouhodobě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Napsala sto úžasně nevěra je hrozná!!

    OdpovědětVymazat
  3. No, nevěra. Co bych k tomu řekla. HNUS !
    Krokoměry ? nevím, na co ;D prej je to výzkum

    OdpovědětVymazat
  4. Já právě že nevěděla co o tom napsat, ale ty to máš docela zajímavé. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. podle mě taky záleží na povaze toho určitýho člověka...někdo úlety k životu "potřebuje" a někdo to udělá jednou a má toho dost...

    OdpovědětVymazat