pátek 27. května 2011

Spát, prosím.. !


Zdravím čičiny:)
Tak jak se máte? já momentálně strašně, páč jsem ve škole. Zrovna máme ICT, takže aspoň, že jsem na počítači..
Jsem ale neuvěřitelně unavená. Celou angličtinu a francouzštinu jsem prospala, páč v noci jsem toho moc nenaspala :D Kamarád měl včera volnej byt, tak jsem k němu večer jela na chvíli na kafe. Ze chvilkovýho kafe se ale nakonec vyklubalo grilování s jeho sestrou a kamarádama, popíjení a zábava do rána :D Tak jsem tam neplánovaně přespala :D:) Ráno vstávat v 6 a jít do školy bylo opravdu těžký :D (Naštěstí chodim s Jendou do třídy, takže v tom nejsem sama)
Teď přežít dvě hodiny informatiky, pak češtinu a snad domu. Máme mít ještě estetiku, ale jelikož bylo celej týden na internetu napsaný že odpadá(teď už to tam neni), tak na to celá třída kašle a jdeme domu :D Fakt se mi tam nechce, to snad chápete..
Už se těšim domu. Najim se (ano, mam neuvěřitelnej hlad. Nic jsem nejedla), pustim si ňákej film a vytuhnu :D
Jo a mam novinku !!! Sehnala jsem si brigádu ! V jedný hezký restauraci na Malostranský:) Celý víkend tam budu na zkoušku, tak snad mě tam na ty prázdniny vemou. Držte mi palce;)
xoxo, E.

2 komentáře:

  1. tak at ti ta brigáda vyjde :) já nemůžu žádnou sehnat :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Eliško,
    Nemáš náhodou jinak udělanou stránku? Nevím, jestli jsem tak natvrdlá, anebo jsem si prostě nevšimla. Mimochodem-je moc krásná.

    S tou ospalostí to máme stejně, o prázdninách jsem chodila spát vždycky po desáté a budila se taky v deset, no a když jsem včera šla spát tak, jak o prázdninách a dnes se vzbouzela v 6, fuj fuj, nic moc. Úplně mi padaly víčka!!

    Moc gratuluji k brigádě, jsi šikula, urči to zvládneš! Držím Ti moc palce! :-)))

    OdpovědětVymazat