čtvrtek 2. června 2011

He makes me smile.


Ááááá, Ííííí, Uuuuuu, Dziiiiii !!! ♥ (:DD) 
Dneska krásnej den:) Nešla jsem do školy, takže jsem se "krásně" vyspala do 9ti. Na 11tou jsem šla k zubařce *au* , kde jsem to přežila, což se opravdu divim :D Nemam to tam ráda:/
Kolem 12tý jsme jely s mamkou a malou na Náměstí Republiky, kde mamka musela něco zařídit, takže my s J* jsme hlídali maličkou:) Chudák se dneska styděla opravdu nevýslovně moc.. :/:D Chtěla jsem se pochlubit tim, jak krásně už umí chodit. A místo toho se na mě malá přisála jako klíště a dělala že tam neni a já jí musela celou dobu nosit, páč ani do kočárku nechtěla:/:D 
Mamka si zapomněla doma občanku, takže jsme jí tam s Jendou nechali malou, vzali jsme auto a jeli jsme pro ní k nám domu :D Pak jsme zase hlídali (tentokrát už spící) Lůcu:) Samozřejmě si ze mě J* dělal zase celou dobu prdelky :D Když já si vždycky tak krásně naběhnu:/:D Sakra jak mě chyběly ty dny s nim:)) 
Domluvili jsme se, že půjdem spolu nakupovat, že potřebuje pomoct s výběrem, tak to abych zase šla do tý otřesný práce, jinak si nebudu moct koupit ani lízátko ;D
Když J* odešel domu, tak jsme s mamkou zašly ještě na pozdní oběd do Mekáče (ano, na hubnutí ideální, já vím) a pak se rychle(malá už řádila) kouknout do New Yorkeru, kde mi mamka koupila obyčejný hnědý tílko, na který jsem měla zálusk už docela dlouho:) K mojí smůle omylem šáhla po větší velikosti, takže si ho zítra půjdu vyměnit :D 
Babička mi koupila ňákou pleťovou kosmetiku od Avonu, tak to večer vyzkouším. Jsem na to opravdu zvědavá:)
Teď si jdu nalakovat nehty červenou barvou, jak to mam ráda. Potom když už je ten čtvrtek, budu teda cvičit a navečer se musim učit tu pitomou estetiku (děják + literatura dohromady), která mi zase nepoleze do hlavy:/ Tak mi držte palce:) Už se tak moc těším do postele ! 
xoxo, E.


Když ona je tak krásná !

2 komentáře:

  1. Vidím, žes měla moc pěknej den, Eldi :-) Líbí se mi takovéto šťastné články, jen tak dále!!! :-)
    Taky se na zítra musím učit hodně věcí, je to hnus, ale my to zvládnem, protože pak UŽ BUDE PÁÁÁÁTEK!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ted sem si lakovaly nehty taky červeným lakem...objevila jsem od essence 46 wake up....super barva! jinak gossipky miluju a i blake

    OdpovědětVymazat