čtvrtek 23. června 2011

Pohoda jahoda !

Zdravím moji milovaní čtenáři ! :)
Jak už jsem včera psala, dneska jsem si udělala volno ze školy, páč jsme měli jít na ňákou nudnou exkurzi. Měla jsem v plánu se pořádně vyspat, ale vzbudila jsem se "už" v půl 10tý. No co.. lepší, než vstávat v 6 do školy ;D
Mamka s malou někam jely, takže jsem využila příležitosti, že jsem po dlouhý době sama doma bez ječícího miminka (:D) a udělala jsem si pohodový ráno:) Meloun, hroznový víno, houska, eiskoffe a Evropa2 na celej barák, why not :D Když jsem to všechno snědla, vlezla jsem si do vany, kde jsem strávila asi tak půlku dopoledne (to zas bude mamka nadávat, že kvůli mě je velkej doplatek za vodu :D), napatlala jsem si na sebe miliony krémů, vytrhala si obočí (au!), vrhla se na uklízení toho mýho "království" a teď si jdu udělat manikúru, huhuhuuu :D:)
Ještě vůbec netušim co budu dneska dělat, protože jsou všichni ve škole a odpoledne zase něco maj. Grrr. Při nejhoršim mi bude zase dělat společnost malá. Ta aspoň poslouchá ty moje trapný joky ;D
A teď už fotky z rána.. ;)
Dobré ráno Eliško, nacpi se nooo :D Toho bordelu na stole si nevšímejte. To jsou všechno strašně potřebný věci, který tam bejt prostě musej ;D

Peeling - Avon, Čistící pleťové tampóny - Avon, Pleťová emulze proti akné - Avon, Tělový jogurt s mangem a mučenkou - Avon, gel-krém My silhouette - Nivea, Vitamin body cream- Oriflame, krém na ruce Skin so soft 

 Hnusák slizák. Fůůůj :D

Fotka speciálně pro Romanku :*  "What a f***ing day ! " :D;)
Bráška odešel, ale kytary mi tu zatim nechal. Chci na ně umět hrát sakra :D 
(Vyloženě fotka po ránu. Nenamalovaná, neučesaná a v domácim. Nelekat ! :DD)


2 komentáře:

  1. Tak koukám, že jsi měla podobně pohodový den, jako já :-)) Akorát teda tu snídani jsi měla tak stokrát lepší! Mňam! Vypadá božsky a barevně! ♥
    Děkuju, že jsi mi připomněla, že mám obočí, jdu taky trhat :D (ano, AU!) :D
    A za fotku trička taky moc děkuju, jsi zlatááá :* :-) Je perfektní, taky by se mi takové líbilo..nosila bych ho na písemky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych se chtěla naučit hrát na kytaru, ale bohužel mám příliš krátké prsty a s nimi to jde blbě=/;D

    OdpovědětVymazat