úterý 30. srpna 2011

I'm back.

Ahoj holky. Tak jsem před chvilkou přijela zpátky domů a hodlám vám napsat nákej dlouhej článek kde to všechno shrnu. Ale když nad tim tak přemýšlím, jak mam sakra shrnout a popsat 16 nepopsatelně krásnejch dnů do jednoho článku, aby to vůbec někdo dočetl do konce? :D No, zkusim to....
Takže, nejdřív to Chorvatsko. S tátou a jeho přítelkyní. Domek přímo na pláži, z terasy jsem mohla skákat přímo do moře, nepopsatelně nádhernej číšník, do kterýho jsem se "zamilovala" (a mam s nim fotku !!!), 38° ve stínu, klid, pohodička a všechno tak strašně.. Uvolňující. Strašně jsem si tam vyčistila hlavu a zapomněla na všechny problémy co mam (měla jsem?) tady v Praze. Poprví v životě jsme se s tátou za celej týden nepohádali a nechoval se ke mě jako k 5ti letýmu dítěti. No prostě paráda:) Až na to, že jsem se začala loupat už den před odjezdem !!! (Nějak jsem to podcenila s opalovacím krémem O:D )
V úterý po návratu jsme měli jet na vodu, ale Markéta s Kubou co to vlastně organizovali se rozešli, tak M. přijela v pondělí na týden za mnou do Prahy, aby se tu odreagovala:) Bylo to naprosto parádní. Přes den na koupáku a pak noční život v Praze. Nemůžu si stěžovat. Užily jsme si to fakt neuvěřitelně. Celej ten týden. A co je hlavní - že starosti šly stranou ! :)
V pátek jsme se sbalily a jely jsme do benartic k Markét. Večer jsme celý unavený jeli na Sycherák, kde jsme to všichni úplně nečekaně neuvěřitelně rozjeli na vesnický "diskotéce" :D Byla tam jen ta naše parta + několik strarejch a ožralejch úchyláků a stejně to bylo naprosto perfektní :D V sobotu byly celej den strašný přípravy na naší "Hawai party" :P ano, bylo ten den asi -50° a my tam lítaly v sukýnkách a plavkách, ale tak proč ne... :D Večer se neskutečně vyved. Čekala sjem od toho míň a fakt mě překvapilo, jaký to nakonec bylo:) Grilování, pití, tancování... a to vše u Lucinky ve stodole :D:D:D
Od neděle do dneška to shrnu asi takhle - grilování, hraní activit, Sycherák, hromadný koukání u nás na filmy, aquapark a gyros :D
Doufám že mi věříte, že po tomhle všem se mi opravdu enchtělo zpátky do stereotypu Prahy. Nejlepší poslední týden prázdnin. Nemůžu si ho vynachválit. Jsem nadšená ! :)
A teď už ňáký ty fotky... :) (fotky z Chorvatska budou až během týdne)
















2 komentáře:

  1. Jé, ty ses musela mít, Eldi :*
    Krásné fotky!
    ...

    Jsem vážně ráda, že jsi zpět, CHYBĚLA JSI TADY!

    OdpovědětVymazat
  2. tak to ti hodně závidím..:)

    OdpovědětVymazat