pondělí 8. srpna 2011

Love hurts..

Holky já jsem tak strašně moc v háji. Článek o tom jak všechno bude v pohodě a nebudu se trápit, můžu rovnou smazat.. tak strašně moc to bolí. Já blbka jsem J. napsala, že mi chybí a přišlo mi že mu taky chybim, ale že by to nefungovalo. Že ví že je to idiot, že se omlouvá, ale že mě kdykoliv rád uvidí.. Takhle v háji sjem nikdy nebyla. Nevim co mam dělat. je mi mizerně. Vim že bude líp, že si najdu lepšího.. Časem.. Ale teď? Do háje, fakt to bolí :'((((((((((((

2 komentáře:

  1. :( Néé...ale s tím, že jsi mu napsala, to úplně chápu..znám takové to nutkání a pak zhrození, že jsem to opravdu odeslala...
    Je to blbý a ohraný, ale bude líp..musí být..
    Eldi, drž se...vydrž! Jsme tu s Tebou :*

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsi napsala, teď to bolí, ale ono to přejde a najdeš si lepšího. Každej si prostě musí projít někdy takovým obdobím :/ tak se drž!:)

    OdpovědětVymazat