pondělí 19. září 2011

19.9.2011


Dneska po 5ti dnech zase ve škole. Jako malý přivítání jsme psali test z estetiky, francouzštiny, angličtiny a matiky. Parádička, proč ne :D Byla jsem připravená jen na anglinu, tak je mi naprosto jasný, jak ty známky budou vypadat:/:D Jsem ráda, že nebylo dneska hezky. Představa, že sedim ve škole do 5ti a venku by svítilo sluníčko mě děsí. Ráno jsem jako vždy nic nestíhala. Po dlouhý době jsem se rozhodla, že si udělam na očích linky. Nevim proč, ale vždycky si pak připadam jako číňan :D (Uvidíte na fotce)
Musim se vám ještě pochlubit se skvělym nákupem, co jsem pořídila v pátek:) Kromě spodního prádla jsem totiž ulovila úžasný sovičky na krk a v Tescu srdíčkový náušničky a přívěšek za skvělý ceny ! :) Kéž bych měla spoustu peněz a mohla si koupit všechno, co chci, ach !!
Zítra mě čeká první test z psaní všemi deseti, tak mi držte palce, ať mi ty prsty neupadnou ! ;)
Jak se máte vy? a jak válčíte zatim se školou? 
Pusu, Eliška :*
Btw, strašně bych chtěla udělat nový design. Tenhle mě už nudí. Ale jsem na tyhle věci prostě levá, achjooo :(
Sovičky :P

Číňan :D

3 komentáře:

  1. Trdlíku, linky ti moc sluší :* jsi kočka! Sovičky ti nehorázně závidím! :O A ty testy-fuj!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zatím prohrála bitvu s matematikou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Testy hned na začátku - OJ! To jsem nesnášela. Sovičky jsou parádní.

    OdpovědětVymazat