neděle 11. září 2011

Chci spááát !

Celej den ležim s notebookem v posteli, koukam na filmy a peču cukroví (na svatbu). Jsem vyčerpaná, mam naprostej nedostatek spánku a ještě k tomu na mě něco leze.:/ Včera to dopadlo tak, že jsme byli zase u Templáře a nakonec tam s náma bylo fakt hodně lidí :D K mojí smůle(?) jsem tam samozřejmě potkala Jendu. Řikam vám, když jsem ho po těch dvou měsících viděla, měla jsem v sobě pocit, kterej nedokáž popsat. Střídalo se mi horko a zima, špatně se mi dejchalo, nemohla jsem ze sebe dostat jedinou hlásku a musela jsem si dát panáka.. :D Naštěstí mě to přešlo do tý doby, než za mnou přišel a !dal mi pusu! (Ano, byla jsem v rozpacích :D). A když jsme se tam tak spolu bavili, tak mi došlo, že i když to všechno nevyšlo podle mých představ, tak o něj nechci přijít. I když vim, že jsem už pro něj nejspíš kamarádka jako všechny ostatní.
S J. jsme byli jenom chvilku a potom co odešel, tak se to tam nák rozjelo, že jsem ani na chvíli nezavřela pusu, tak jsem na něj naštěstí na chvíli "zapomněla" :) Nakonec jsme jeli všichni spát ke spolužákovi, kde kluci furt tak kravili, že jsme usnuli až v půl 7mý a s Aničkou jsme v půl 9 vstaly :D Takže fakt parádička. Dneska to vidim tak, že si udělam nehty, najim se a půjdu spát:P
A zítra zase do školy, fuj ! Těšíte se? :D
xo, E. :*




2 komentáře:

  1. Tak to musel být super večer :)) vlastně i noc a ráno :D Akorát ten nedostatek spánku bych nedala..
    Těšit se do školy? :D kdo to kdy viděl? Jasně, že ne!

    OdpovědětVymazat