pondělí 26. září 2011

Už teď se mi stýská !


Nej nej nejlepší víkend ! Tak strašně moc jsem si ho užila:) V pátek jsme obešli snad celou Prahu (nakonec jsme skončili v Lucerně) a v sobotu jsme byli v Roztokách na bráchovym koncertu, kde to bylo naprosto legendární. Takhle jsem ještě nkdy nepařila :D Všechno jsem si to strašně užila s těma nejlepšíma lidma. S M. jsme se zamilovaly do Paula Walkera (Rychle a zběsile např.) :D Jinak jsem se za celej víkend (hlavně včerejší večer) nasmála tolik, jako ne za srašně dlouhou dobu :D Málem jsme se počůraly smíchy u našich starejch fotek. Známe se už od plenek, tak je čemu se smát. Takový ošklivky :D:D
Nejradši bych byla, kdyby tady všichni zůstali ! :* Fotky jsme ňáký nafotili, ale tentokrát ne na můj, ale na kamarádovo foťák. Tak vám je ukážu časem:)
A jak vy jste si užili víkend? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat