středa 26. října 2011

The best !

Včerejší večer byl naprosto neskutečnej ! Začali jsme v naší oblíbený hospod u školy, kde se nás sešlo neskutečně moc. Půlku lidí jsem neznala, ale tak seznámit se mi nedělalo problém. Celej večer jsem byla tak trošku v rozpacích, vzhledem k tomu, že u vedlejšího stolu seděl Jenda (ti co sledujou můj blog už od začátku tak vědí) a já trávila půlku večera u nich. A bylo to prostě.. Úplně normální, vlastně mě překvapilo, že se s nim pořád dokážu takhle bavit. Ano, asi je to kvůli tomu, že jsem pořád ještě tak trochu zamilovaná..
Asi jsem to zase přehnala. Spala u nás anička a večer i ráno pro nás bylo fakt krušný, my se nikdy neumíme udržet :D Zase jsem tam nechala asi 400, fuj ! Když hospodu zavírali, tak jsme šli ještě do klubu a pak si sednout ještě do jednoho baru, kde jsem už pro jistotu byla na kole. Cestou domu jsem si kečupem pokydala moje bílý kecky, takže asi budu prát:/:D
Dneska to vidim na celej den v posteli a u filmů. Ničeho jinýho nejsem schopná.
Co vy, byli jste včera někde "oslavit" začátek prázdnin?:)




Zamilovala jsem se do týhle písničky !

2 komentáře:

  1. Nahý Justin Bieber ve videu!!! u mě na stránkách :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být jinačí kalba :D. Už podle fotek :D. Letí to jak blázen, za chvilku je víkend, což je prakticky po prázdninách =/.

    OdpovědětVymazat