úterý 11. října 2011

turumtutum

Dneska byl supr den:) Škola sice od 7mi (ano, na těláku jsem necvičila, ale šla jsem tam jen kvůli tomu, abych neměla zbytečnou absenci), ale už v 11:40 mě učitelka pustila domu, páč na TAA, stejně s mym bolavym prstem psát nemůžu a zbytek nám odpadl. Takže jsem šla zase do Palládka a koupila jsem si konečně botky a džíny:) odpoledne jsem šla ven s Miškou, což bylo taky strašně fajn. Objevila jsem krásnej kabátek jen za 400, kterej měli ale jen v Sku, takže ho mam docela uplej kolem ramen, tak nesmim dělat žádný akrobatický kousky, aby mi náhodou neprdnul :D Takže bych to shrnula po dlouhý době na hezkej, prosmátej den a příjemně unavenej večer:)
Fotky nových věcí budou snad zítra, uvidim, jak to stihnu;)
Jak jste strávili den vy, bobani? :D:*


Žádné komentáře:

Okomentovat