pondělí 17. října 2011

Ulejvačka.

Ahoj holky, tak jsem zpět, jen jsem včera vůbec neměla sílu něco přidat a šla jsem spát asi už v 8 :D Jak jsem předpokládala, nedostatek spánku mě neminul. V pátek jsme večer byli v hospodě. Po dlouhý době jsme se tam sešli fakt skoro všichni mladý z vesnice a bylo to strašně fajn. Bolelo mě břicho z toho, jak jsme se furt smáli :D V sobotu bylo posvícení a večer nás čekala zábava. Jak jinak než parádní. Opily jsme se s holkama docela dost, ale strašně jsme si to užily. Furt jsme tancovali, nečemu se smáli, kluci nás proháněli po parketu a bylo nám fajn. Mam strašně ráda tu vesnickou pohodičku, jak se všichni znaj, všichni dospělí jsou pro vás už od malička "teta" a "strejda" a je to taková jedna velká rodina. Sice byla neuvěřitelná zima, ale víkend jsme si užili parádně. Fotky bohužel ze zábavy žádný nemam, protože nák nebyl čas a úplně jsem fotit zapomněla :D Mám jen pár fotek co jsme vyfotily s holkama, když jsme popíjely u M. doma, před zábavou. Tak vám sem ňáký hodim:)
Jinak dneska jsem se ulila ze školy, protože máme sportovní den a já se napsala a pochod. Ale fakt se mi nechce jít na Hájích 12 km podél přehrady v takovýhle zimě. Tak jsem aspoň dospala to co se mi nepodařilo naspat o víkendu, zkoukla jsem díl Upírů a Gossip Girl a čeká mě učení na milion zítřejších testů, fuj.

Žádné komentáře:

Okomentovat