pátek 21. října 2011

Wait for something better.

Jsem nemocná, můžu spát do aleluja, ale já se bolestma probudim už v půl 8mý.. No paráda.. Aspoň že teď po nacpánim práškama je mi už líp. Stahuju si ňáký filmy, tak snad se dneska nebudu nějak extra nudit. Asi bych se měla kouknout na ňáký to učení, ale silně se mi nechce.
Včera jsem dokoukala poslední díl první řady Hellcats a strašně mě štve, že druhou už řadu neschválili. Ani nevim, jak to skončí:/ Hold asi neni tolik bláznů jako jsem já, kterejm by se to líbilo.. Chtěla bych začít koukat na ňákej novej seriál, protože čekání na nový díly Upírů a Gossip girl je strašně dlouhý. Ale nevim na co.. Na kinotipu je jich strašně moc, ale podle názvu nepoznam jestli je to dobrý, nebo ne, potřebuju radu ;) Asi zase začnu koukat na Pretty little liars, uvidíme..

1 komentář:

  1. * všichni řikaji, že the lying game je taky skvělej seriál ,)

    OdpovědětVymazat