středa 16. listopadu 2011

Huhuhuuu

Ráno jsme šly s mamkou vyřidit něco do banky. Táhla jsem si s sebou všechno učení na zbytek hodin, ale po neustálym opakování, že se mi do tý školy fakt moc nechce, mě mamka nechala doma, haaa:D:) Šly jsme se ještě projít s malou(ano, v tý nechutný kose), smály se tomu, jak je někdy děsně roztomilá a v Albertu jsme koulely oči nad tim, jak ráno všichni důchodci vyrážej do supermarketů, kupujou rybí prsty ve slevě, klábosej u pokladny a zdržujou všechny ostatní lidi:D Nejvíc jsem se smála tomu, když už jsme šly domu a na Kulaťáku jsme potkaly telefonujícího chlápka, kterej povídal "Dobrý den, pane 'xxx', omlouvám se, ale bohužel mě nezastihnete, jsem teď mimo Prahu" :D Bylo vtipný vidět, jak prostě kecá:D 
Večer jdu na oslavu kamarádky, tak jsem zvědavá, jaký to bude:) Uvažuju o tom, že dnešní doučko odvolam, jsou přece už "prázdniny" nee? :D Co máte v plánu vy?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat