čtvrtek 24. listopadu 2011

Nunununu

Dneska ve škole největší pohodička a nicnedělání, tak se mi to líbilo:D Odpoldne jsem byla s holkama KONEČNĚ na Rozbřesku a jsem nadšená! Ach, miluju Jakoba ! :*** Ale Edward v některejch scénách taky nebyl zrovna k zahození :D:P
Už jsem asi vymysela kde budu zítra slavit. Jak jinak než že na místě, který bylo moje poslední varianta a kde jsem to vůbec slavit nechtěla a ještě k tomu tam nemam rezervačku, tak snad mi jí udělaj, když se tam stavim zítra po škole :D Ale co.. Neni důležitý kde jste, ale s kym jste, že:) Jsem na zítřek zvědavá. Ale dost se bojim, že se jako vždy něco posere. Mam docela pech na takhle plánovaný akce :D
Zítra si trošku zkrátim školu. Po 3tí hodině jsme se s kamarádem rozhodli, že půjdem ven, když na sebe nemáme čas odpoledne :D Takže docela pohodička, že tam budu jen do 11ti:D:)
Vim že tenhle článek nemá vůbec nic do sebe, ale musela jsem se vám svěřit ne ... :D Jo a .. Koupila jsem si takovej modrej vesmírnej lak s třpytkama a vypadam jak mimozemštan !!! Už se těšim, jak na mě budou všichni v metru koukat :DDD

1 komentář:

  1. CHCI TEN LAK VIDĚT! :D
    Co já bych dala za nic nedělání ve škole??? :D Co se týče Rozbřesku ... taky už bych to ráda viděla, očividně to stojí za to =). Zítřek si užíj, snad to dopadne bájově =). Nejlepší je se netěšit, ono to potom dopadne líp, než člověk očekává.

    OdpovědětVymazat