úterý 8. listopadu 2011

Život jako v pohádkách


 Hi everyone !

 Achjo, posledních pár dní jsem měla fakt parádní náladu. Bohužel pokaždý musí být něco, co mi jí zkazí. A nebyla bych to přece já, kdybych se zase netrápila kvůli ""nákýmu" klukovi. No.. Už se musim i sama sobě smát, jak jsem naivní:D:)
Myslela jsem, že tenhle víkend zase nikam nepůjdu, protože jsem totálně na mizině. V listopadu mě čekaj 4 narozeninový oslavy (včetně tý mý), pak jsou Vánoce a já neustále řešim hory na Silvestra, na který si musim nák našetřit, i když nevim jak. Ale i přesto jsem rozhodnutá, že pátek doma rozhodně neprosedim. Potřebuju mezi lidi, potřebuju si užít bezstarostně celou noc a zapomenout na to, jak je někdy život strašně nespravedlivej.
Teď jen přežít do pátku..



3 komentáře:

  1. Doufám, že se najde nějaký klučina, který tě nebude trápit. Co se týče těch narozenin, tak je to pecka, že je máme jen o 5 dní od sebe :D.
    Snad to do pátku přežijem. Teprve je úterý, mně je šoufle :D a všeho mám plné kecky.

    OdpovědětVymazat
  2. S těma penězma to mám teď podobně :( a Vánoce už jsou taaaak blízko..

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasy...ty jsou super, jak jsi je udelala?:D
    Nojo, kluci jsou neřádi,ale já pořád věřím, že na světě musí být alespon jedna vyjímka pro každého;)

    OdpovědětVymazat