pondělí 9. ledna 2012

Hulahulahula :D

Nevim co psát, mam skvělou náladu, ale kazej mi to ty zítřejší testy a zkoušení. Bohužel i přes snahu (ano, opravdu jsem se snažila !!!!!) se učit, se mi to nepodařilo. Seděla jsem na posteli se sešitem v ruce, ale hlavou se mi honily naprosto jiný myšlenky než ekonomika a ZPV :D Sakra když už se jednou člověk do toho fakt pustí, tak mu musí bejt tak fajn, že je prostě naprosto nemožný se na to soustředit:D
Žádná z vás se mi nepřihlásila, že by mi pomohla s tim záhlavim, tak tady ten můj "strašně in" vykřičníček budu mít asi do smrti nebo já nevim:DDD
Čau ahoj krásky mé, rozmilé :D

1 komentář:

  1. Jak jsem před tím psala, já sama netuším, co s tím vykřičníkem :D.
    Je fajn, že máš skvělou náladu, to já dneska zaspala v češtině a poléhávala jsem většinu dne na lavici, takže jsem rozespalá do teď :D.

    OdpovědětVymazat