úterý 19. dubna 2011

I've gone crazy from the moment I met you..

Zdravím krásky:)
To byl dneska ale krásnej den(počasí) co?:P Je sice fakt, že jsem ránu v tý sukýnce dost mrzla, ale tak co byste chtěli, škola od 7mi:/:D
Shrnula bych ňák tenhle den, ale víte že já vůbec ani vlastně nevim jakej byl?  Abych pravdu řekla, nebyl to jeden z nejlepších. Ta naprostá bezmoc mě už ubíjí a začíná mě to silně nebavit a štvát, ale co nadělam.
Po škole už to bylo lepší, po 9ti měsících jsem šla za holkama ke koním:) Myslela jsem si, že si po dlouhý době zajezdim, ale byla tam šéfová, takže mi to nějak nevyšlo, tak musim přijít hold někdy jindy :D Ale aspoň jsem ty holky moje viděla a byla zase ve stájích. Už mi to fakt chybí..
Před chvilkou jsem dorazila domu a jsem naprosto vyčerpaná a pořád mam v sobě z dopoledne ještě kus tý.. špatný nálady. Vypadá to, že se vykoupu a půjdu si lehnout, protože trčet na fejsbuku do noci se mi opravdu nechce. Doufám, že aspoň můj mobil bude dneska zase praskat ve švech, až budu muset mazat smsky.. I když....
No nic, končim. Ještě že zítra naposled škola a pak ty prázdniny. Doufám, že budou pohádkový tak, jak je plánuju:)
                                                                                                                                                                          xoxo, E.

2 komentáře:

  1. Jo taky jsem chtěla jít v sukni nebo tak :D ale říkala jsem si, že je docela zima. :D Jakože ráno. :D Ale bylo krásněě nooo ♥ )))) děkuji moc, já doufám, že je udělám. Aspoň jedny musím! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska je veknu nádherně ! :)) A škoda, že sis nezajezdila :/

    OdpovědětVymazat