čtvrtek 21. dubna 2011

Otevírat oči nehodlám. Tvořím si vlastní svět.

Dlouho jsem přemýšlela, o čem dneska napíšu.. Nechtěla jsem vám tady zase plácat o tom, jak se mam a co jsem dělala a dělat budu, ale momentálně mě opravdu nenapadá, o čem napsat. Takže kdyby jste měli ňáký nápady, o čem byste chtěli článek, co vám tu schází a co by se vám líbilo, určitě pište do komentářů, budu vám vděčná :)*
Jinak dneska jsem byla hodná dcerka a vzala malou po obědě ven, aby mamka taky měla chvilku čas na sebe:) Bylo krásně, tak jsme šly na hřiště, kde jsme se chvilku houpaly a pak jsme seděly (já.. malá tam samozřejmě prozkoumávala všechno možný :D) na trávě a slunily se:D Bylo to pěkný, Luciška byla hodná, furt se smála jak sluníčko, tak z toho mam dobrej pocit:) Už se těšim, až jí zase vytáhnem ven s J* :P


btw, nejde formspring jen mě, nebo tam maj celkově ňákou chybu? ;)
xoxo, E.

5 komentářů:

  1. Nevim, o čem bys mohla psát, to je na tobě. ,) A formspring nejde ani mě. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Jenomže v tom "nic" je smysl článku.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě je zase jedno, kdo ty boty má ♥ jsou krásný, já je chtěla a jsou moje :P :)..jinak ten špuntík na fotce :) nádhera :)

    OdpovědětVymazat