sobota 21. května 2011

Let's have a party !

Včera jsem neměla nic v plánu, ale navečer jsem dostala strašnou chuť jít tancovat. Tak jsem napsala Simče a po dlouhý době jsme vyšly do Pražskejch ulic samy dvě :)
Koupily jsme si každá Lambrusco, abychom se hodily na začátku trochu do nálady a potom neutrácely tolik peněz za drahý drinky a panáky a potom jsme v tom největšim dešti šly do Kostela , kam jsme těma uličkama vůbec nemohly trefit :DD Tam jsme potkaly Petra se Šimonem, tak jsme chvíli tancovali a pak jsme šli za ostatníma do Havany :)
Byl to fajn večer :) Po dlouhý době už moc do clubů nechodim. Možná mě to už omrzelo? Kdo ví :D Každopádně jsem teď spíš takovej ten hospodskej typ :DD Nebo si sednout s flaškou někam do parku a užívat si pohodu.. ;)
Dneska večer asi nikam nepůjdu. Jsem bez peněz :D Uvidíme ještě, co se naskytne za příležitosti ;))
Pokud chceš vidět fotky ze včerejška, tak "Další informace" ;)



se S. cesta do Kostela:) Rychlofotka na eskalátorech :DD

To co máme na hlavě jsou svetry jen aby jste to pochopili :D Neměly jsme deštník a "trošku" se rozpršelo a rozbouřilo :DD

Idioti no :D S. :*
Havana:) Kikinka, já, "cizinec, úchylák, gay", Mája:)
"You're gay ! Do you like chocolate?!" :D

xo, E.

1 komentář:

  1. takový akce jsou nejlepší, když se rozhodneš na poslední chvíli, že vůbec někam půjdeš, teda aspon u mě :)) :D

    OdpovědětVymazat