neděle 22. května 2011

Ztracení zájmu.


Ahoj ty někdo, kdo to možná čteš ;)
Poslední dobou je to tu strašně mrtvý. Neřikam že to dřív nebylo (:D) ale byly časy, kdy to tu bylo živější. Bylo víc komentářů, víc návštěv a to znamená i to, že mě sem bavilo chodit. Těšil mě pocit, že to tu někdo čte:) To teď říct nemůžu.. Žádná návštěvnost, žádný komentáře, prostě jednim slovem mizerný. Možná je to tim, že je teplo a mě nebaví sedět u počítače. Což znamená, že neobíham ostatní blogy a tim pádem se ani nijak nezviditelňuju.. Ale i affs na mě taky pěkně pečou. Nevyčítam vám to, jen podotýkam, že už jsem neviděla od ňáký z vás minimální zájem, ani nepamatuju.. :D
Pokud do takhle půjde dál, blog asi zruším.. Nebaví mě sem chodit když vim, že to stejně nikdo nečte;) Někdy se mi to hodí, můžu "vykřičet" moje radosti i starosti do celýho světa, ale někdy je to naprosto o ničem. Bohužel.. No, ještě uvidim časem. Nechce se mi to tady celý zahazovat ;)
xoxo, E.

5 komentářů:

  1. na tvůj blog sem přišla až dneska, ale baví mě číst ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě s psaním na blog nekonči! ;) Tvůj blog sleduji asi 14 dní,ale strašně se mi líbí styl,jakým píšeš..čte se to samo ;) Takže prosím nekonči ;))

    OdpovědětVymazat
  3. > Anonymní
    Děkuju, potěšilo mě to:)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak, nesmíš skončit, protože až teď jsem objevila, jak úžasné články máš :-) Jak říkal/a anonymní, Tvé články se čtou samy :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš o čtenáře navíc, byla by škoda skončit s takovým blogem:)

    OdpovědětVymazat