sobota 22. října 2011

There are so many reason to be happy !

Už od rána mam dobrou náladu. Celej den si stahuju do zásoby díly 90210, ale koukla jsem jen na jeden. Taky jsem viděla novej díl Upírů, ale to je vše, moc jsem dneska(odpoledne) na počítači nebyla. Hned po obědě jsem se dala do "stěhování" pokoje. Ti co čtou můj blog pravidelně vědí, že se mi brácha odstěhoval a já zůstala v tom našem obrovskym pokoji sama. Takže jsem si věci z "mojí půlky" pokoje dávala na tu jeho, protože si to hodlam celý přestavět, pořídit novou postel, několik věcí vyházet a tak:) Vzhledem k tomu že jsem pořád nemocná, tak jsem to možná trošku přehnala, protože se mi odpoledne docela přitížilo. Tak jsem si zalezla do postele, zkoukla již zmiňované dva díly seriálů a od tý doby hraju s kamarádem Prší a další hry na hry.cz a mam se strašně fajn :D:)
Co jste dneska dělaly vy? Doufam, že jste měly záživnější den než já ;)
Dále bych vás chtěla pochválit a zároven vám hrozně poděkovat, protože dnešní návštěvnost je přes 70 lidí. Vim, že mnoho z vás tohle číslo má na blogu už v 8 hodin ráno, ale mě se tohle moc často nestává, tak mě prosím neukamenujte :D Jste zlatý:*
(Spoustu lidí mi řiká, že vypadam jako ona :DD Oh, cute..)

2 komentáře:

  1. ahojky, díky za komentář u mě na blogu :) jinak ohledně Palladia, tak slevy jsou jen tento víkend, takže naposled zítra a koukala jsem, že ale jen v několika obchodech..samozřejmě v těch nejdražších, takže asi se tam nakonec nevydám :(

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju moc , užila jsem si too :P bohužel fotky nemám :((( protože jsme neměli foťák ani jedna , takže fotky nejsou .

    OdpovědětVymazat