neděle 23. října 2011

We found love

Dneska jsem se teda už vyhrabala z postele, ale radši ještě zůstanu doma. Do tohodle počasí se mi stejně vylejzat nechce. Jak jsem vám včera psala, tak jsem okupila bratrův stůl, skřínky, poličky, šuplíky, atd a musim říct, že jsem 17 let byla utlačovaná :D Nevypadá to tak, ale takovýho místa co najednou mam? Zbylo mi spoustu prázdnýho místa a to si myslim, že mam fakt hodně věcí. No, nevadí.. Ještě to nějak vymyslim a pravděpodobně tu určitě v pokoji mam ještě věci, co nemaj svoje místo a hledaj domov :D Zítra pravděpodobně ještě do školy nejdu, protože jdu k zubařce.. Fuuuj.. to bych radši šla do tý školy teda. jak já nemam ráda doktory. Každopádně divný na tom bude, že poprví za celej můj život jde se mnou k doktorovi táta. Je to někde na Vinohradech nebo kde a to bych bez jeho pomoci nenašla, tak aspon že budu mít odvoz. No, jsem zvědavá.. Nechce se mi vstávat:/
Dám vám sem náký fotky co jsem nafotila asi tak před 5ti sekundama a nelekejte se. Jsou focený mobilem, takže kvalita mizerná, ale co.. Foták mam vybitej. Užijte si zbytek víkendu ! :)




Nejoblíbenější těžítko :*

Je docela smutný, že tohle je asi tak čtvrtina mojí nepotřebný kosmetiky :D


Dále tu pro vás mam novou písničku od Rihanny. Ten klip mě fascinuje. A dá se říct že snad i víc než samotná písnička se mi líbí to, co řiká na začátku. (haha)

1 komentář: